Μουσικοκινητική αγωγή

Τα παιδιά γεννιούνται και η μόνη γλώσσα που γνωρίζουν είναι η γλώσσα του σώματός τους. Από πολύ μικρή ηλικία εκφράζουν κινητικά συναισθήματα και σκέψεις. Κάπως έτσι, ανακαλύπτουν το χορό. Η λειτουργία του χορού απέναντι στα παιδιά είναι ψυχαγωγική, ψυχολογική και κοινωνική. Για ένα παιδί το να χορέψει είναι πολλές φορές εξίσου σημαντικό με το να μιλήσει.

Η επαφή με τη μουσική, το ρυθμό, την αρμονική κίνηση συμβάλλει στην ανάπτυξη του ψυχικού του κόσμου. Η μουσικοκινητική αγωγή είναι ένα μάθημα χορού, κίνησης, μουσικής και ρυθμού. Στόχος είναι μέσα από την ενεργή και δημιουργική συμμετοχή των παιδιών να καλλιεργήσουμε την αντίληψή τους για το σώμα τους, το ρυθμό, τον χώρο και να εκφράσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα συναισθήματά τους. Σε αυτή  την πιο τρυφερή ηλικία  αναπτύσσεται και καλλιεργείται η φαντασία, η δημιουργικότητα και η κοινωνικότητα.

Οι ασκήσεις τεχνικής προετοιμάζουν τα παιδιά για το κλασικό μπαλέτο, ενώ είναι προσαρμοσμένες στις δυνατότητες αυτής της ηλικίας. Γι’ αυτό το λόγο τα µαθήµατα της προσχολικής ηλικίας στη Σχολή µας γίνονται µέσα από την τεχνική της ρυθμικής και µουσικοκινητικής αγωγής και δίνονται με τέτοιο τρόπο ώστε να κερδίζουν το ενδιαφέρον τους, να διεγείρουν τη φαντασία, να καλλιεργούν τη δημιουργικότητα, την πειθαρχία και την φυσική αντοχή τους.

Κατά τη διάρκεια κάθε μαθήματος δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα πιο ευφάνταστα αντικείμενα (μαντήλια, ραβδιά, κορδέλες, νεραιδένια φτερά, λουλούδια, στεφάνια κ.λ.π) που αυξάνουν τον ενθουσιασμό και την κιναισθησία των παιδιών μας. Μαθαίνουμε τις βασικές αρχές του χορού και της κίνησης (flex-point, skipping, bounces, running- pile- κυλίσματα- πηδήματα- μικρές αιωρησεις κ.α.) πάντα διασκεδάζοντας καθώς πρόκειται για  ένα μάθημα-παιχνίδι.